Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Κας ΤΟΤΟΜΗ ΒΑΡΒΑΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΛΩΤΙΚΟ ΣΗΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΩΡΩΠΟΥ

Με έκπληξη σήμερα το πρωϊ διάβασα το συγκεκριμένο blog : http://oropos.blog.com/. Eπειδή είμαι ο άνθρωπος που έφτιαξε το λογότυπο για τον δήμο του Ωρωπού εθελόντικά, θα ήθελα να πώ οτι ο χαρακτηρισμός "αντιεπαγγελματίας", "αντιεπαγγελματικό" και "κιτς" προς το προσωπό μου είναι ατυχής. Δουλεύω ως Αrt Director 20 χρόνια και έχω καταξιωθεί εντός και εκτός της χώρας μας. Όσον αφορά τον εθελοντικό διαγωνισμό για την επιλογη του σήματος έλαβα περισσότερο μέρος ως δημότης, για να δώσω το μήνυμα και το παράδειγμα του εθελοντισμού που με εκφράζει, μέσα από "αυτό που ξέρω να κάνω καλύτερα", τη δουλειά μου. Από ότι γνωρίζω το συμβούλιο κατάληξε σε τρεις από τις προτάσεις μου (οι όποιες στάλθηκαν με τις νόμιμες διαδικασίες), μεταξύ των οποίων ήταν και πολύ πιο σύγχρονα "αφαιρετικά" σχέδια μου, και τελικά επιλέχθηκε το συγκεκριμένο σχέδιο. Όσον αφορά το γενονός της αμφισβήτησης της μορφής, δούλεψα βάσει της προκυρήξεως στην όποια ήταν σαφές ότι ζητούσαν "μέρος της αναθηματικής πλάκας του Αρχίνοου" που βρέθηκε στον αρχαιολογικό χώρο του θεραπευτηρίου του Αμφιαράειου και όχι να απεικονίζεται ο Αμφιάραος. Δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη πέραν της ειδικοτητάς μου πάρα ταύτα δεν θα αμφισβητήσω την άποψη του αξιόλογου κ. Γιαμαρέλου που διαπίστωσα και ιδίοις όμμασι τις γνώσεις του επί του θέματος. Ευχαρίστως μπορώ να αναλύσω τον τρόπο σκέψης μου για την δημιουργία του λογοτύπου, όπως επίσης και για ποιό λόγο συμπεριέλαβα στο σχοινί στο σχέδιό μου, σε όποιον το επιθυμεί. Θα ήθελα να πιστεύω ότι η καλή μου διάθεση να προσφέρω την πολύχρονη εμπειρία μου και γνώση μου εθελοντικά στον Δήμο μας δεν έπεσε θύμα μικροσυμφερόντων και "αυλικών". Σέβομαι την αισθητική σας άλλα θα προτιμούσα να δεχτώ κριτική από ανθρώπους με αισθητική και τεχνική κατάρτηση και όχι να συγκρίνουμε τα ανόμοια. Επίσης με θλίψη διαπιστώνω ότι η κριτική σας δεν έχει υπόγραφή και αυτό απέχει πάρα πολύ απ την δηλωσή σας "αντικειμενικό και ελεύθερο βήμα του Ωρωπού".

Με εκτίμηση

Βαρβάρα Τοτόμη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

visitors

free counters